El proper dissabte 19 de juny s’inicia a l’Alfolí de la Sal – Museu de l’Escala el IV Cicle de Cançó Popular d’Arrel i amb salero amb l’actuació del Marcel Casellas Trio.

Amb un repertori d’arrel-fusió, càlid i fresc alhora, Marcel Casellas i els seus inseparables companys, proposen un espectacle on tradició i innovació creen el clima propici per a un concert diferent que va de la taverna a una peculiar cava de jazz d’arrel catalana. La formació està composta per Marcel Casellas (contrabaix, pandero quadrat i direcció), Toni Rocosa (clarinet, tenora i veus) i Alfons Rojo (guitarra i veus).

D’arrel i amb salero,  Festival de cançó popular de l’Escala va néixer l’any 2018 amb l’ambició de consolidar-se com a cita anual amb la cultura popular de les comarques gironines i esdevenir una activitat de referència dins el territori català i una cita imprescindible dins el calendari musical. El concert del proper dia 19 de juny a les 7 de la tarda a l’Alfolí de la Sal – Museu de l’Escala .es el primer dels 5 concerts repartits entre els mesos de juny, setembre i octubre.

Es poden aconseguir les entrades anticipadament a la web: https://inscripcions.lescala.cat i també a la recepció de l’Alfolí de la Sal-Museu de l’Escala

Cal portar mascareta i respectar les mesures sanitàries Aforament limitat i entrades no numerades. Preu de cada concert: 5 €

Baixar Programa en PDF