Per aquests mesos de juliol i agost des del Museu de l’Escala s’organitzen diferents rutes i visites guiades per conèixer el patrimoni de l’Escala.

L’Escala és una de les poblacions més atractives i singulars de la Costa Bravaja que disposa d’un ampli patrimoni que des del museu volem donar a conèixer i fer gaudir. Per això proposem diferents rutes, tallers i visites guiades que permeten entendre diferents àmbits del nostre patrimoni natural, cultural, històric i literari.

Per això oferim visites per conèixer el nostre patrimoi literari, com la ruta Víctor Català, la ruta Josep Pla i la del Petit Príncep; també el llegat mariner, pescador i salador, com la ruta pel barri vell i la casa de pescadors, i la ruta marinera. El ric patrimoni natural també protagonitza les nostres visites, com la ruta per la duna litoral, la ruta marinera, la del pel camí de Palau o la metereològica; com també l’històric, com el què ens permet descobrir la torre de Montgó, els búnquers de les Planasses, el molí de sant Vicenç o el nucli medieval de Sant Martí d’Empúrie

L’Escala ofereix aquestes i altres rutes que permeten explicar la riquesa d’un patrimoni que s’originà quan els grecs escolliren desembarcar en un indret de l’Escala que ara coneixem com Empúries.

Les places per totes les rutes són limitades i cal fer inscripció prèvia a inscripcions.lescala.cat
Els preus de les rutes varien des dels 3 als 25 € per persona.

Per més informació consulteu el programa en format PDF que us podeu descarregar aquí mateix.
Més informació a museu@lescala.cat i al 972 77 68 15