El proper dissabte 24  de setembre el V Cicle de popular Cançó d’Arrel i amb salero  es trasllada a la plaça Catalunya per acollir un concert amb gran aforament a les 21.30h.

El grup de música tradicional QUICO EL CÈLIO, EL NOI I EL MUT DE FERRERIES presentarà el seu concert 29 anys amb el 4L i continuem on sempre és el títol de la proposta que el grup de Tortosa ens presenta aquest 2022 en què es compliran 30 anys del naixement de la formació. amb una actualització crítica, en clau d’humor parateatral, per part dels entranyables Quico el Cèlio, el Noi i el Mut de Ferreries,del Baix Ebre.

Aquest cicle va néixer amb la intenció de donar a coneixer -i fer-vos gaudir- d’uns artistes, músics i cantants, que partint de la tradició oral connecten les arrels culturals amb la creació innovadora i l’actualitat.

L’aforament és limitat. Preu 10€. Venda d’entrades a inscripcions.lescala.cat