ALFOLÍ DE LA SAL

L’Alfolí de la Sal cedeix una peça Iber al MAC Catalunya
Una peça iber, datada del segle II-I aC formarà part d’una exposició temporal que acollirà el Museu d’Arqueologia de Catalunya. La peça és exposada a l’Alfolí de la Sal, i forma part de la col·lecció Víctor Català. L’exposició es podrà veure des del 29 d’abril fins al gener del 2022.

Entra i passeja per les sales de l’Alfolí de la Sal-Museu de l’Escala i l’Espai Víctor Català amb l’acompanyament musical al violoncel de Ramon Bassal i al piano de Marc Piqué, per conèixer la història de l’Escala i la trajectòria artística i literària de Caterina Albert i Paradís, Víctor Català.

A la planta baixa es podrà visitar l’exposició temporal «Albades» amb fotografies i poemes de Carles Duarte. També es pot veure l exposició temporal «L’Escala de les dones» amb fotografies dels col·lectius de dones de l’Escala de l’associació Cromàtica.

Les músiques que s’escolten són de Ludwig van Beethoven: 7 variacions sobre un tema de la Flauta Màgica; d’Eduard Toldrà: Cançó per a veu i piano transcrita per a violoncel i piano; de Robert Schumann: Adagio Op 70 i de Gaspar Cassadó: Serenade.

L’Alfolí de la Sal rep el premi de l’Associació de Museòlegs de Catalunya

Visita guiada a l’edifici més emblemàtic de l’Escala, l’Alfolí de la Sal, que acull el Museu de l’Escala, amb l’exposició permanent “L’Escala i la Mar d‘Empúries”, l’Arxiu Històric de l’Escala i l’Espai Víctor Català-Alfolí de la Sal, centre de difusió de l’obra d’aquesta escalenca universal, gran escriptora de les Lletres Catalanes.

L’Alfolí de la Sal passarà a ser el gran museu històric de l’Escala

Un llibre i una exposició sobre l’Alfolí de la sal, actes centrals de la festa major